On the road again

Hepp, då var vi på väg igen. Denna gång mot det stora landet i väst - the US and A. Jag följer alltså med Conor hem för att träffa hans familj och vänner. Pirr! Vi kommer bl.a. bila från North Carolina till Minnesota, en resa på ca 24 h.

Jag kan lovar att jag kommer vara bättre med uppdateringar och bilder denna gång då jag har tillgång till internet oftare än vad vi hade i Asien. Både här, på Facebook och på Instagram (marieschefstrom). Jag önskar dock att min laptop hade velat samarbeta bättre så att jag hade kunnat lägga upp fler bilder från Asien, men de projektet ska jag ta i tu med då jag är hemma igen. Om ca en månad!

Btw, genialiskt med wifi på flyget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0