"One night in Bangkok and the world starts turning"

Efter tre dagar i Bangkok beger vi oss nu snart in i djungeln for lite trekking i tre dagar. Kommer bo i hyddor med endast tak och myggnat. Kanns tiktigt nice! Efter det drar vi vidare soderut for lite oliv, kanner att man langtar till vattnet och lite mer chill just nu. Speciellt efter sista natten i Bangkok. Som forovrigt levererar, men tre dagars stadsliv racker!

Vadret ar riktigt bra, ashett och valdigt lokigt! Btw, lokigt ocksa att behova skriva utan a,a och o (duuuh de blev iq-befriat) men hoppas ni forstar mej mina vanner. Igar turistade vi runt men varldens harligaste tuk-tuk driver som tog oss till massa Buddah tempel. Hej svennebananturist, men de ar val sant man maste se har ocksa. Pa kvallen drog vi ut till chillaste restaurangen. Bilder kommer var lugna! Efter de drog vi vidare for drinkar pa toppen av en av Bangkoks kandaste skyscrapers pa 64e vaningen. Riktigt nice men de kostar att ligga pa topp, 1400 bath for tre mohitos!! Sen tillbaks till Khao san road dar vi festa vidare bland olika schyssta sma barer. Hittade coolaste reggaebaren pa en liten bakgata.

Bla bla bla, jada jada jada.. Summa summarum - Jag lever och har de gott!

Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

Sjukt bra ni verkar ha det! och avis är jag :D

2012-01-11 @ 11:03:47
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: Anna edström

Hahahahaha jag dööööör!!!! Kan inte använda a, a och o! Hahhaha fasen va ja skratta!!! Men jag förstår ;)

2012-01-11 @ 11:22:07
Postat av: Zandra

hahaha, bäst "Bla bla bla, jada jada jada.. Summa summarum - Jag lever och har de gott!"



fint att se att du lever:D

2012-01-11 @ 13:00:16
URL: http://tremanaderochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0