Ladyboys and Ping Pong shows

Phuket och Patong gav oss inget annat an avsmak. Men de ar val ocksa en del av Thailand man maste se. Kanns verkligen som att tre natter dar rackte! Bargatan ar full av Ladyboys, snuskgubbar med sma thailandska flickor och Ping Pong shows (som jag inte alls har nagon lust att forklara narmare haha!) i en enda salig blandning tillsammans med nagra fa sunkiga svennebanan barer. Som om inte de vore nog tog jag en joggingtur pa stranden en morgon som slutade i skoskav fran helvetet! Tankte att de skulle vara skont att fara ut och rora pa sej innan festfolket vaknat upp fran sin dvala. Tji fick jag. Turen som skulle ha blivit pa ca 3 km blev pa 7 km ist! Sa klart hade jag inga sockar pa mej (va fan hade jag inte de for?!) dar av skoskaven som nu gor att jag inte alls kan anvanda skor. Halarna ar fuckade efter gympaskorna och nu har jag tom blasor mellan tarna fran flip-flopsen. Som gradde pa moset har jag brant mej pa fotterna ocksa. Fuck my life!

Men jag ska inte klaga, vi anlande till Phi Phi idag och jag ar redan kar i denna o! Imorn ska vi kliva upp tidigt for att ta en morgon prommis upp till en pir som ligger en bit upp pa ett berg dar vi kan blicka ut over hela on. Jag kommer traska barfota och med min tur kommer jag sakert fa blasor UNDER fotterna fran de. Efter prommisen tar vi en stadig frulle, packar en matsack och tar en longboat till nagon harlig strand dar vi ska chilla hela dagen!

Bilder och kanske, KANSKE en film forsoker jag hinna ladda upp imorn.
Eller nagon annan dag.
Jag har ju fan semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0