I'm bare-boned and crazy for you

Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå. Tror att de har börjat sjunka in lite nu, mest för att jag inte kan sova. Hoppas på att kunna sova på flyget ist! Jag börjar fatta att jag snart åker, men kanske inte hur länge jag verkligen kommer stanna. Tror de kommer sjunka efter de två första veckorna. Hekt SJUKT att jag kommer få göra denna resa!

Sen gör ju inte alla mina fina vänner saken lättare genom att skriva en massa plutti-nutt och fina saker. Jag kan verkligen skatta mig lycklig som har sånna fina vänner vid min sida! Kärlek till er alla 

För övrigt har denna vecka känts.. lång!? Kanske för att jag hunnit med hur mycket som helst på så kort tid. Plugg, packning och fix av de sista som fattats. Redan i onsdags tog jag "farväl" av finaste Sandran. Kändes faktiskt lite jobbigt, men we can do this! Det är ju ungefär som då hon flyttade till Norge fast nu kan vi kanske inte prata lika mkt som vi skulle vilja. I torsdags fick jag mina sista sprutor och passade på att ta med Emmo till Fia för att träffa henne och Burra, sen iväg till lule för bio med Frankie-boy. I fredags (vill skriva igår, men de är söndag nu) mötte jag upp Sannie, Carris och Emmo för middag och mys. Stannade hela natten hos Sannie innan jag brummade hem till mammi igen där vi haft mys med familjen. Zandy och Priscey har jag ju redan sagt hej då till för länge sen, men då kändes de ju bara som att "vi kommer ses i Ume igen efter lovet". Glöm inte att jag har Skype nu och Zandy, jag kommer tillbaka till mitt lilla rum så lova inte bort de!


P.S BTW tjompisar!
Farväl. De låter ju som att ni aldrig mer kommer se mej. Jag lovar att tiden kommer gå sjukt fort och ni ska ju vara glada över att ni slipper mej ett tag ist haha ;)

P.S 2 Nu kändes de hela som nått jävla avskedsbrev, men de får va. Jag kanske är lite för trött för att skriva och borde nog inte lyssna på John Mayer samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Zandra

är du helt säker på det?;)

(du kommer vara så välkommen när du kommer tillbaka så:D)

2012-01-08 @ 23:28:26
URL: http://tremanaderochlitetill.blogg.se/
Postat av: Zandra

är du helt säker på det marie?;)



(okejdå, ska se till att inte byta ut dig när du är borta)

2012-01-08 @ 23:29:10
URL: http://tremanaderochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0