I want to wake up with you next to me. Will you be there?

Jag har just kommit fram till att mitt dygn har alldeles för få timmar. Varför har ingen sagt åt mej att jag faktiskt, verkligen, helt på sant åker på SÖNDAG?!?! Känns som att jag fortfarande har en hel lista att avverka innan dess. Typiskt mig att vara i sista sekund!

Annars så är allt bra. Kickade igång mitt nya år på mysigaste sättet hemma hos Sannie-bananni tillsammans med henne och Emma. Vi kockade och hade oss och kl 20.00 käkade vi en förstklassig nyårsmiddag (för att komma från oss). Efterrätten var ett projekt för sej, världens mastigaste chokladkaka med nutella-frosting(!!!!!!). Sen drog vi oss ner mot centrum för att kolla på lite fyrverkerier innan hotellet där vi mötte upp resten av brudmaffian. Tänk att jag ska vara borta från dessa brudar i hela tre(?) månader nu. Helt sjukt, har inte fattat de ännu. Återkommer nog om de på lördagkväll då resfebern slagit till.


BTW mina vänner!
Rubrikerna är rader från den låt som spelas i Spotify då jag börjar skriva. Så om ni är sugen på lite örongodis kopiera - Google - klistra in - Spotify - njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0