This is for you Frankie-boy!

Bara for att du ar sa sjukt envis och inte vill ha Facebook.

Koh Samui och Re:earth var sjukt kul. Har dock inga bilder darifran da jag lamnade kameran hemma. Vilket jag ar valdigt glad for da min mobil blev stulen. (Oh yes, typiskt mej! Darfor jag inte kan ringa till nagon heller och de suuuger.) Hoffmaestro, Timbuktu och Movits mitt i den thailandska djungeln, inte varje dag de hander! Att sen ata svenska kottbullar och brunsas med kladdkaka till efterratt hander inte varje dag i Thailand heller. Dock sjuuukt gott efter att endast ha kakat nudlar och ris varvat med en och annan burgare!

Sedan drog vi vidare med farjan over till Koh Phangan dar vi befinner oss just nu. Den 7e var det dagst for det omtalade full moon partyt. Helt sjukt! Vi hann inte vara dar i mer an fem minuter innan vi fick se en snubbe sta och pissa ner sej i sina brallor mitt pa gatan. Fresch! Stranden och gatan var fullpackad med manniskor, narmare bestamt ca 40,000 pers. Sa klart kommer jag och brudarna ifran varandra. Jag - blaogd som jag ar blir "lurad" av thailands storsta dickhead. (Skriver kanske lite for mkt nu men jag har ju ingen mobil sa jag kan ju inte beratta allt for er annars!) Sa dar star jag pa gatan utan mobil och skor med en australienisk-idiot som forsoker fa tag pa mina vanner utan resultat. Tillslut ber jag honom dra och traskar sjalv ivag nerat gatan. Fortfarande utan skor. Lyckan gar dock inte att beskriva nar jag hor nagon ropa mitt namn och far syn pa Jeppe fran djungel trekkingen i Chiang Mai. Han och resterande grabbarna fran Skovde gor ett forsok till att hjalpa mig att hitta brudarna innan vi ger upp och tar en Nutella pancake istallet. Sen ser dom till att jag hamnar i en taxibuss och kommer hem till bungalown igen. Har kommer da mitt nasta problem! Jag ar hemma utan nyckel och de finns inte mycket annat att gora an att lagga mej och sova i hangmattan kl 4 pa morgonen och vanta pa att brudarna ska komma hem igen. Kl 7 pa morgonen ar dom hemma och da har jag legat ute och frysit och fatt nog med myggbett.

Nae gott folk, nu blir de snart rehab i Malaysia! Imorgon borjar vi resan mot Langkawi och vi beraknar att vara framme den 11e.

Utsikten fran skybaren i Bangkok


Vattenfall pa trekkingen

Rattan som legat pa tork i tva veckor som i at i djungeln


Crappy bild fran full moon partyt. Dock den enda jag har ocksa!
(Gaaah, de laddar sa segt! Lagger upp mer bilder senare)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Ooooh, är så kul med uppdatering :)

2012-02-10 @ 09:27:49
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0