Bali - Gilis - Singapore

Efter manga forsok att ladda upp nya bilder pa Facebook far jag kanna mej besegrad av Mt Emilys crappiga datorer. Just nu befinner jag mej i Singapore igen efter lite mer an tva veckor i Indonesien. Vi hann med en svang pa Bali - Kuta och Ubud och Gili islands - Trawangan, Meno och Air. Jag vet att jag kallade Tioman for paradiset, men de var innan jag sett the Gilis! Jag ar helt kar i Indonesien (de lilla jag hunnit se) och komemr helt klart resa tillbaka nagon gang.

Forovrigt ar jag valdigt kar i Singapore ocksa! Igar strosade jag runt pa Orchard road och hittade hur manga bra butiker som helst: Forever 21, New look, Zara, H&M for att namna dom jag kan namnet pa haha! Imorgon hade jag tankt att forsoka ta mig ner till Little india for att fynda saker till lite battre priser. Ska jag vara arlig har jag inget intressant att skriva just nu, tanken var bara att forsoka ladda upp nagra bilder.


  

Ubud ar en av de vackraste staderna jag varit i! Har ar ingangen till horellet vi bodde pa forsta natten.




Risfalt i Ubud.


Nae nu ger jag upp.. Tva bilder blev de, ni kanske far halla ut tills jag kommer hem pa sondag ;) Btw, varfor har alla lurat mej att de ar varvader hemma?! 30 cm nysno kallar jag inte for varvader.


Chiaaao for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0