Me Tarzan. You Jane.

Jag har haft en riktigt perfekt helg. Ett grymt avslut på detta sommarlov med andra ord. Mysmidda i fredags, världens utekväll igår och obligatorisk bakis-söndag idag. Igår bestämde jag och Anna oss i sista sec för att åka iväg på TC och skippa campus. Sagt och gjort åker vi in till TC som har sommaravslut med tre våningar och riktigt mkt folk! Grym kväll, träffa några kända ansikten och shakade loss på alla tre dansgolven. Spanade in hetaste Tarzan-snubben! Avslutade kvällen med lite Max-mat och en bussresa hem med ReggaeBusschauffören. Väl hemma slocknade vi i soffan till Aladdin.

Just nu ligger jag själv i min 140s säng som känns allt för stor denna kväll. Lyssnar lite på musik och inväntar tröttheten. Imorn är inskrivningen på nya kursen. Jag är inte alls pepp för föreläsningar, seminarium, tentor och rapportskrivningar. Ge mej en till veckas ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0