I wanna see how you lose control

Måste bara börja med att säga hur otroligt tacksam jag är för de vänner som jag har! Man säger det allt för sällan. Men jag är verkligen tacksam för de som alltid finns där vid min sida ♥

Sen en annan sak som slog mej. Det är bara på NH som man blir bjuden på naturgodis i kön, får vänta 30 min på att bli serverad fyra shots och två cider, bevittnar världens catfight med knytnävar som slutar i poliseskort och träffar allmänt fummiga och genom-goa muppar! Som sagt, endast på NH.

För övrigt har jag haft en riktigt bra dag med ett och annat "kärt återbesök". Blev ett försök till lite shopping också men jag har fått inse den bittra sanningen att jag är allt för kräsen (gäller för övrigt de mesta!). Så nu kommer jag i vilken sekund som helst kasta iväg en beställning till TopShop, lika bra att sätta pengarna på nånting som jag verkligen vill ha och vet att jag kommer använda, än på skräp som jag egentligen inte kommer använda. Som jag köper bara för att jag vill ha "nånting nytt".



Om jag struntar i att plugga just nu för att jag har seminarium imorn?!
Nääääe rååå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0