I know it makes no sense but what else can I do

Jag har haft världens bästa långhelg hemma!
Mys och kladdis med mamma, IKEA-tripp, sleepover och mys i Saz nya lägga - Mitt andra hem, riktigt bra utgång med finaste brudarna, bakismys i bilen. Men framför allt - Jag har fått träffa mina muppar igen! Det har blivit en hel del flängande hela helgen men jag gillar det. Sen är jag ledig idag så har världens bästa sovmorgon med Donna. Nu blir de snart frukost i sängen och lite serietittande som jag inte hunnit med i helgen. Idag kommer dessutom de sista peepsen som ska kolla på läggan, sen måste jag bestämma mej. Sjukt svårt! Jag har ju mina 3-4 "favoriter". Kan man inte välja alla?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0