Getting good at starting over

Har haft en fullproppad dag med en massa fixing. Vaknade före fa-an imorse, trots att det var min lediga dag. Vilket iofs säkert var bra, men de kändes inte alls bra att kliva upp från en allt för varm och skön säng imorse. Käkade lite frulle och tog en prommis med Donna, de var ju tom sol ute. Sen körde jag igång med tvätten som jag inte hann klart med i måndags. Förstå hur mkt jag hade att tvätta! I skrivande stund kommer jag dessutom på att jag inte har några sängkläder i sängen och att det står en IKEA-påse i hallen med blöt tvätt som skulle ha hängts för länge sen. Fuck! Har stuckit iväg och inhandlat allt nödvändigt för hundkursen med Elina i helgen. Hann hem, plocka upp tvätten från tvättstugan, byta om och sticka iväg på spinning.

Väl hemma igen har jag gått igenom en MASSA mail från peeps som vill bli roomies med mej och trasselsudden. Sållade ner alla till 16 pers. SEXTON! Vad tänker jag med?! Jag kommer vara borta hela helgen, är hemma mån-ons och sen sticker jag norrut till mammie och Saz som ska dela på mej fram till helgen. Sen hem till Ume igen och har jag tur hinner jag träffa alla under veckan som är kvar för en ev inflyttande roomie måste ju få komma till slutet av månaden. Så typiskt mej att vara så oplanerad!
But I'll make it work.

Nu måste jag däremot hänga tvätt och bädda i sängen så jag kan sova.
Också jävligt oplanerat.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Om du har tid så får du jättegärna komma till Kalix en liten sväng också. ;)

2011-09-16 @ 07:47:52
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: EmmaO

Och jag finns ju också som väldigt gärna vill se dig!! :o

2011-09-16 @ 13:01:23
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0