Jag må vara ung och dum men inte den, som är den som knullar runt

Längtar så sjukt otroligt mkt till helgen! Mina favvo-brudar anländer till Umeå imorn kväll. Barrunda på fredag och utgång på lördag. Och en massa mys med dom bästa helt enkelt! Dock äre nån som lämnas kvar hemma men mitt mission är att ha alla samlade på halloween hehe. Tror det är länge sen jag var så här taggad inför en helg så det ska bli spännande att se hur den slutar. Var btw väldigt taggad för utgång redan förra helgen så det kan vara en förklaring till varför jag är över psyched nu.

Men då blev de bara mys hemma med ost, kex och lite vin. Vilket jag fick endel vuxenpoäng för, vinet alltså. Jag var vinsugen, det fanns endast två flaskor kvar av en ny flaska och var mkt dyrare än de viner jag annars brukar köpa (80 spänn!!) så jag tänkte att de MÅSTE ju vara gott. Om jag hade rätt? Näe. På etiketten stod de att den hade smak av citron, nässlor, äpplen och passionsfrukt. PASSIONSFRUKT! Allt som är gott innehåller passionsfrukt, det vet jag. Tills nu. Besvikelsen var total men resten av flarran ska jag tvinga i mej på fredag. Det var ju trotts allt ett 13,5 procentigt vin. Sånt kastar man icket.

Igår kom jag fram till att jag ska ha shoppingförbud nu ett tag (på tal om ingenting). Det första jag gör är att åka iväg och köpa ett nytt halsband till Donna och ett par nya löparbyxor åt mej. Men det var faktiskt nödvändigt, jag har inte prolem.

På tal om halloween - jag är sjuuukt taggad. Mindre än en månad kvar nu!

Sen på tal om rubriken - Läste att Daniel Adams-Ray kommer gå över till rap igen till nästa skiva. Lycka! Kommer bli lilla intressant tror jag.

Och ja, de går perrans med min nya roomie!


(Okej, jag känner att detta blev ett rätt så rörigt inlägg men det är längesen jag skrev. OKEJ?!)


Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2011-10-05 @ 18:00:05
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0