Can you tell me where old memories go

Har haft en fullspäckad helg som vanligt.
Körde upp till mammsi i fredags då jag kom på att det är enda helgen jag hinner hem och byta till vinterdäck på bilen innan 1a november. Stannade och mös hos mamma till på söndag då jag åkte hem till Sandra där det blev ännu mer mys med Sara och Julian. Som vi även var barnvakt åt på måndagen (Julian alltså). Hade middags-date med Saz på kvällen på Pastabacken. Mumma! Sen hem med världens karrapåse till Friends with benefits. Rikitgt bra! Även fast jag flängt runt en massa känns de bra att jag fick fira Sandran som fyllde år igår ♥

Just nu händer det för övrigt väldigt mkt i mitt liv!
Hoppas på att komma med en riktig update snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0