We all know we can't live forever

Tentaångest var hälsad, du är inte efterlängtad.
Mitt sämsta drag på länge är nog att boka backpackresan så här "tidigt". Min hjärna kan inte koncentrera sej på annat än sol, härliga stränder, lata dagar och nya upplevelser. Allt jag läser går ut lika fort som de går in och ingenting fastnar innan det passerar. Typ så känns de. Jag vill hellre kunna planera resan. Vad jag ska packa, vad jag ska packa i, vaccinationer som måste göras, platser som måste besökas, research, research och åter research! Sen har jag ett annat mission innan resan - tandläkaren. Jag hatar tandläkaren och om de är som jag tror kan jag behöva dra två visdomständer. TVÅ. Jag är död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0