This is what I'm made of


Langkawi - Malaysia


Nu händer det grejer på riktigt!
Min efterlängtade backpacking-resa är nu ett faktum!!
Jag tror att jag spricker av glädje. Helt sjukt. Nu ska de börja planeras, bara 67 dagar kvar tills avfärd. Mammas kommentar: "En sån här resa planerar folk under iaf ett år. Du tror att de bara är att ta tandborsten och sticka". Ja jo, lite så är jag väl kanske. Men det är en resa jag velat göra länge! Det känns fortfarande sjukt overkligt att det äntligen händer på riktigt.

Thailand - Malaysia - Singapore - Borneo - Bali - Thailand - Kambodja - Vietnam.
Allt detta på tre/fyra månader.

Jag dör!


Kommentarer
Postat av: EMMA

ÅH ÅH ÅH ! Så underbart! Vykort, tack :D

2011-11-03 @ 09:00:52
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: Siri

Aaaahh, omg, jag blir så sjukt frestad och jag ska ändå ner till SOA inom kort! Önskar att min resa kunnat vara längre så att jag hunnit med dessa resmål jag också, ahahaha.

2011-11-03 @ 21:00:52
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0