My mind didn't change, I still feel the same. What's a life with no fun?



Jag hade en sleep over hos Sandra i tisdags.
Väldans mysigt att umgås! Hur ska jag klara mig utan de i tre månader?! Det har slagit mig nu. Men som mamma sa tidigare: "Märker du att de inte är nånting för dej är de ju bara att du kommer hem igen!" Jo, för jag tror ju att det här med att resa och uppleva nya saker inte är någonting för mej.

Hur som haver!
Blev bjuden på go' midda och snarra hemma hos Saz. Sen fick jag även snosa bebis och nykläckta valpar en trappa ner hos Sara. Som man förövrigt kan skåda på bilden. Kanske inte världens bästa pic men så gåre med en crappy mobilkamera. Ska bli ändring på de nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0