Yeah, it's bothering me!

Det stör mej att jag inte skrivit klart skit-listan "En annorlunda utmaning". Så mkt att jag måste göra klart den. Nån dag. Inte idag. Jag har haft super-duper-mega-how-i-met-your-mother-maraton, käkat massa fika då min baby brother fyller år och nu väntar jag på Saz för lite mer fika och en prommis. Som ni ser, jag har fullt upp! På tal om How I met your mother. Världens bästa serie! Fattar inte hur man INTE kan gilla den. Det stör mej en gnutta att folk inte fattar hur bra den är! Det stör mej också lite att jag väntat sjuuukt länge på den nya säsongen.

OCH det stör mej att det inte var 50 frågor i "Fifty questions" inlägget.


Ja, de var väl allt för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0