I think I'm doing just fine, compare to what you've been doing

Bra dag idag! Anlände till underara Umeå igår kväll, plockade upp Anna och svängde hem till just - Mariehem. Blev bjuden på marängsviss och det kändes som barnkalas på nytt. Såg ngt avsnitt av HIMYM och sen kasta sej i säng. Bullens till frukost. Som jag varit sugen på bullens! Sen en vända på stan och storhandling. Avrundning med pizza och biobesök - Bridesmaids. Heltklart sevärd! Pinsam. Men sjukt rolig.

BTW - Pizza, bullens och snarra - Hej nyttig tjej!
Imorn tvingar jag mej och Donna på en joggingrunda.





P.S Sandra, då du kommer till ume (ja, nu MÅSTE du komma inom en rimlig tid efter ett du hunnit flytta och fixat i ny-läggan hehe!) ska vi se denna film! Sjuuukt pinsam och jag dog i biosalongen. Skönt att jag vet att du tycker att det är lika pinsamt som jag hehe! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0