Fifty questions

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du: Blå/Blågrå typ.
2. Hur lång är du: Då jag mätte mej för mitt nya pass i somras var jag 176 cm. Fortfarande vill jag tro att mamma mätte fel med 1 cm. Mätte hon rätt borde det inte vara någon förändring sen dess.
3. Vilken hårfärg har du: Blondt med världens utväxt. Måste åtgärdas snarast!
4. Långt eller kort hår: Jävla konstig fråga. Vart går gränsen mellan långt och kort hår?! Kanske har halvlångt, eller halvkort, beroende på om du är optimist eller pessimist.
5. Piercingar: Jeeez, hela tre stycken.
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Jag tror att ögonfärg är det sista jag bryr mej om på min kropp, så jag skulle nog kunna säga att jag är nöjd med dom jag har.
7. Hur lång skulle du vilja vara: Någon cm kortare så jag iaf skulle kunna använda högklackat.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Jag vill göra en förändring, kanske lite koppar men mer åt orange?! I vilket fall som helst går jag alltid tillbax till att vara blondie.
9. Vill du ha kort eller långt hår: Har nästan alltid haft kort hår och när jag väl lyckats få det långt vill jag klippa av mej det. Ska dock härda ut ett tag till och se vad jag vill göra med det.
10. Skulle du vilja ha piercing: Jag vill ha fler i öronen.
11. Har du lätt för att bli brun: Nope. Dock väldigt lätt för att bli röd!


Senaste du
11. Åt: Mammas hemmagjorda pizza.
12. Drack: Mjölk. Ja, man kan dricka mjölk till pizza.
13. Fick sms av: Frankie-boy.
14. Du kysste: Simpan.
15. Senast sa du: Näe, jag orkar inge mer. (?)
16. Kramade: Hmm, Elina tror jag.
19. Du spydde: Oj, de kommer jag inte ihåg. Dock har jag känt att kräkreflexen varit nära på senaste.
20. Du skrattade riktigt mycket: Då jag och Sandra var riktigt slöa och övertrötta efter helgens bravader. "Någon säger att man är bra på att grilla, så är man en stekare."


Kärlek
21. Är du singel: Jeeez, så singel man kan bli.
22. Förhållande med: Just nu? Ingen. Senaste? Vet inte om man kan kalla det förhållande?!
23. Ditt längsta förhållande: Varade i ca 6 år och 6 mån, för att få det att låta bra kan vi säga 6 dagar också. (666)
24. Med vem då: Chrille-pille.
25. När någon säger din första kärlek: Säger jag Aaron Carter. Eller pappa!
26. Har du varit/är riktigt kär: Har varit, ja!
27. Gillar du någon just nu: Näe, jag tror inte det.
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft: Ett. Tragiskt men sant.
29. Vill du vara singel: Ingen vill väl egentligen vara singel, förutom Barney Stinson.
30. Vill du gifta dig: Eftersom att jag aldrig fick gå på studentbalen ska jag självklart gifta mej och ha världens största puffklänning på mej.
31. Vill du ha barn: Jeez. Jag vill ha två kiddos, dock har jag kommit fram till att det ligger en aning fram i tiden! 
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän: Mr Rabbit.


Vänskap
32. Den som vet mest om dig: Sandra, helt klart.
33. Den vän som du har känt längst: Emma, känt henne sen blöjan!
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Skitfråga. Däremot hellre några få nära vänner ist för ett helt gäng med ytliga vänner. 
35. Någon du saknar att umgås med: Frankie och Pattis.
36. Tappat kontaken med någon du saknar: Näe, det skulle jag väl inte vilja säga. Däremot glider man ju isär med vissa, men det är ju sånt som händer då ens liv tar en annan ricktning.
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig: Alla muppar i norr. Som tur är så är allt som vanligt varje gång vi träffas, det är vad jag kallar för riktig vänskap!
38. Den du har mest minnen med: Hmm, näe jag vet inte om jag har det bara sådär med en specifik person.
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om: Jag tycker om alla mina vänner! Dessutom, blir man inte först vän med ngn innan man får större känslor för personen?! Men som svar på frågan, ja.


Övrigt
42. Sport: Jag är ingen lagsportare så håller mej till gymmet och löpspåret.
43. Galen eller lugn: Det beror på. Däremot skulle jag kunna säga att jag är rätt impulsiv.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Jag har aldrig fått höra att jag sjunger dåligt. 
46. Har du hört att du borde bli modell: Pfffttt, buuuuaaahahahhahaha!! Nej.
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: Njae, inte vad jag kan komma på. Trosor är nånting som jag har på mej nån gång varje dag.
50. Vad tänker du på just nu: Snurrar av tankar i skallen. Men lyssnar på musik så tänker ungefär så här: "woooh, yeaaah, kickstart my heaaaart baaaby! Fan jag måste göra nått vettigt nu." Typ.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Haha, Mr Rabbit. Du är söt du. ;) <3

2011-08-18 @ 20:49:02
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Han skulle ha varit din + 1 på dopet. ;)

2011-08-18 @ 20:49:17
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sandra

:*

Ska göra denna lista någon gång^^

2011-08-18 @ 23:09:47
URL: http://saz89.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hihi, att det är roligt då du bloggar! Do it mer! ♥

2011-08-18 @ 23:42:04
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0