Don't underestimate the things that I will do

Var på cykeljakt med Anna tidigare idag. Hon behövde en ny cykel, jag behövde nånting nytt. Hittade TVÅ par fake-skinnbyxor-saker. Dagens i-lands är dock om jag ska behålla båda paren eller bara det ena. Sen behöver jag ett par nya skor också. Jag har tom börjat fundera på nånting med en aning klack! De finns ju långa pojkar i Ume och mina brudar kan ju ha 14cm klackarna på sej då jag kommer med min lilla klack. De borde ju funka?! 

Sen har jag fått nobben från en tjej som sökte boende, så imorn knåpar jag ihop nått finurligt att lägga upp på blocket och hoppas på att någon nappar. Nån måste väl vilja bo med mej och Donnisen, vi är ju så adorable!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vem vill inte bo med er?? Ni är ju bäst! :) Såg du btw att de var en i hundparken som sökte boende??

2011-09-01 @ 11:51:21
Postat av: Emma

Jag och Nelson hade mer än gärna bott med er!!! :D hihi

2011-09-02 @ 11:45:50
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha sounds great med en liten klack tycker jag;) säg till om jag ska köpa ett par högre än 14 cm ;)

PUSS PUSS!!!

2011-09-02 @ 15:46:21
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0