Varför...



... ska John Mayer vara så äckligt snygg?!
... kan inte min hals vara lite snällare så jag kan få i mej nått annat än tea!?
... kan inte kärringen på vårdcentralen ge mej nånting mot halsen ist för att mumla och konstatera att de ser riktigt illa ut med blåsor på halsmandlarna?!
I'm in paaaain, ge mej morfin!
... kommer jag inte ihåg hur många säsonger av SATS jag sett?! Nu när jag är dödssjuk kan jag ju catcha upp lite av de jag missat.
... måste de kännas som att mina ögon ska sprängas och hoppa ut från skallen varje gång jag ska böja mej ner?!
... ska min telefonräkning alltid vara snorigt dyr?!
... sitter jag och klaga här för?!


Edit: ... ringer kärringen från vårdcentralen och säger att de är "fel i databasen" och att hon inte kan få upp mina uppgifter så jag måste komma dit imorn ist?! TACK, en dag till med ogenomlidlig smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0