Creepy halloween

Tror att jag lyckades överträffa mej själv igår vad gäller min egen klantighet.
Kvällen började bra, riktigt bra faktiskt! Men då vi ska gå från förfesten till Corona får jag en briljant idé om att ta en "genväg". Vad som inte slår mig är att INGEN annan gått över gräsmattan som vi är på väg att korsa. Sagt och gjort, jag leder mej och Priscey över, vad vi tror är en gräsmatta. Detta visar sej i själva verket vara kvicksand och efter att ha korsat halva jordmattan sjunker vi i varje steg och blir tvungna att springa sista biten. Mina nya ballerinaskor tyckte nog inte alls att det var så kul att sitta fast i leran. Sedan väl i Corona-kön inser jag att jag glömt plånkan hemma. (Hur är detta möjligt?!) Så efter att ha köat i 15 min blir jag alltså tvungen att gå hem och hämta den. Sedan tillbaka i en ännu längre kö. Lyckades dock hitta mej några partners in crime och vi hoppade framåt rejält i kön och slapp en allt för lång väntan. Väl framme vid vakterna började jag babbla på i mitt vanliga jag och lyckades charma vakterna så att jag kom in gratis för att jag var så awesome (trotts att tiden för gratis ingång vid utklädnad gått ut) och sedan styrde jag även kön tsm med dom.
Hahaha, you gotta love vaktera på Corona!

Summan av kardemumman: Superkväll med dom bästa!

Ikväll avslutar vi halloween med att gå på Saw 3D. Har en känsla av att jag kommer skrika i salen, men de är brudarna berädda på hehe! Ett senare projekt är också att kirra fram lite bilder från gårkvällens bravader då min egna kamera valde att ge upp innan kvällen ens börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0