When you call my name

Känner att denna helg bara kan stavas på ett enda sätt: M-Y-S!
Igår hade jag, Priscey och Jonatan Idolmys hemma hos honom och ikväll blir de skräckfilm här hos moi med en massa snarra (hoppas jag) om de blir mycket till mys då vi ska se skräckis vet jag inte. Och sen imorn har vi bakishäng med How I met your mother för de som varit ute och skakat rumpa hela helgen.

(Sandra vi kommer se Dead Silence, handlar om en buktalardocka. Tror inte jag kommer kunna sova sen men om den är riktigt läskig ska jag se den med dej också hehe! Vågade inte ens se trailern igår kväll innan jag skulle ladda hem den.) 

På tal om Idol så äger Jay på rikt!



Jay Smith - Like a prayer


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha jag har sett den och jag vågade sova;)) hehe den e inte så jättefarlig eller ja den e ju farlig men inte så man dör iaf:))

2010-11-20 @ 17:37:15
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0