"Check yourself before you wreck yourself."

Har varit på stan i ett sista desperat försök att hitta mej en vinterjacka idag. Dock utan resultat. Skor har jag hittat, men eftersom att jag är så otroligt smart så kom jag på att jag måste köpa jackan innan jag köper skorna för att veta att de passar ihop. Typiskt. Drog t.o.m iväg Priscey in till Ersboda för att fullgöra jack-jakten. Hittade ingenting där heller. Helt otroligt att jag inte kan hitta mej en jacka på en affär där de har alla märken som finns.

Senare var de bio-date med en av Umäs snyggaste quinnor, denni!
Jag och Priscey såg Due Date. Otroligt skön film för övrigt. Strattade en massa.
Nu - natti natti, tror jag. Inte för att jag ska upp tidigt imorn, är ju ledig.
Men jag vet inte varför jag ska stanna uppe längre.




Peter Highman: [Points to coffee can] Why do you even have this?
Ethan Tremblay: Oh, 'cause this is my daddy. These are his ashes.
Peter Highman: Why are your father's ashes in a coffee can?
Ethan Tremblay: Because he's dead, Peter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0