As if she took me by the hand to some foreign land

Egentligen borde jag sitta nergrävd i min rapport just nu, men jag har nog redan gett upp. Har på mej tills 23,00 ikväll att lämna in den så jag har en power-paus just nu. (Myntade jag just ett nytt uttryck där?!)

Men ville bara säga hur mycket bättre jag känner mej just nu. Fick surra med Sandra för några dagar sen och det känns så otorligt skönt att veta att man har någon som förstår en utan att man ens behöver säga någonting. Och som inte heller behöver fjeska till allt så fånigt bara för att få en på fötter igen. En sthlms resa har vi iaf lyckats planera fram och jag kan inte beskriva hur sjukt kul de kommer bli, för att inte tala om hur mycket quality time jag kommer få med en av de bästa! En till bra nyhet är att jag och Priscey signat kontraktet till nya läggan nu och flytten blir senast 1:a Februari. Älskar den to the moon and back. Stooor, balkong, eget kök och bäst av allt = TVÅ tossisar. (Ett badrum och en gästtoa.) Vilket betyder ingen kö på morgonen vilket kan strulas med då man ska vara två bruds som delar lägga.

Nä, nu vidare till r-r-rapporten. Imorn köper jag mej en ny mobil också. OCH jag går inte på föreläsningen som vi har imorn. De förtjänar jag efter de här!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns alltid här för dig babe!!!<3 Våran resa kommer bli så superskoj!!! Fast du säger att de inte är en "rehabresa" så kommer det bli lite det!! Ta igen en massa tid med varandra!!:)) åh kommer bli så underbart!!

Göra sthlms gator osäkra;)

Ååååh så kul att ni fått en lägenhet, vi surrade ju om allt annnat med lägenhet har vi glömt att surra om två gånger nu!!haha

Men grattis till läggan iaf^^

Puss och kram!!!

2010-11-10 @ 23:07:01
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0