Anropar intresseklubben

Ojoj, jag fuskade igår med min utmaning och Fia kommer inte vara glad på mig. Därför ska hag straffa mig själv med att skriva TVÅ inlägg senare idag. Som om jag inte straffat mig nog genom att dö-kolla på "Ellen DeGeneres Show". Finns det något som är mer irriterande än publiken i de programmet?!

Mer onödig update: Snart drar jag med mig Priscey till stan för ett ALLRA sista ryck med att hitta en ny vinterjacka. Funderar på en vit, men jag känner mej själv allt för väl och vet att den kommer vara grå med svarta armar inom en månad. Min ursäkt till att ändå köpa en vit lyder: "Jag hittar ingen annan jag vill ha. Och jag vill inte ha en svart för det har alla och en röd har jag redan." Kan funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0