Nu ryker den!

Min mobil är nu trasig för femtioelfte gången. Nu verkar den dock ha gett upp för sista gången. Den vill inte ens bli laddad och batteriet är snart slut. Just nu vet jag inte heller vad som är jobbigast. Att den ligger och tjuter och är irriterande för att batteriet håller på att rinna ut när jag dessutom inte kan göra någonting åt de, eller att jag kanske måste skaffa mig en ny. Senast imorn!  Visst den har fått sina smällar här och där, men nu på sista tiden har den fungerat felfritt. Jag har tom gjort allt jag kan för att laga den. Tagit ut batteriet, slått av och på, låtit den ligga i laddaren en evighet, ryckt ut batteriet och pepprat på alla knappar, tappat den i golvet för att se om glappet skulle rätta till sej. Men ingenting fungerar.
Jag vet att den gör såhär för att den hatar mej!


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0