Anyone in the mood for a little Alfie, straight-up?

Fyra timmar och en ciabatta-burgare senare är jag nu hemma i Töre (världsmetropolen). Fick tom åka finbil med Elina och hennes brollis! Som skönt att få surra av sej med någon som känner en så pass bra. Dessutom klaffade allt just denna kväll. Himlen var vacker, vädret hur mysigt som hellst och musiken från radion perfa. Sen då jag kom in genom dörren möttes jag av världens lyckligaste trasselsudd. Stackarn måste ju trott att jag lämnat henne för alltid. Hon har varit efter mej som ett plåster (tom suttit och gnällt vid dörren då jag var på toa i 5 sec) och velat sitta i knät hela tiden. Ska aldrig lämna min baby borta så länge!
Nu blire mys i sängen tillsammans med Alfie.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0