Lyckad kväll och 1000 myggbett

Helmysig midsommar med brudmaffian igår! Helt sjukt att de är så länge sen vi träffats men att allt bara flyter på som vanligt ändå. Grillningen klarade vi för övrigt gallant, inte behöver vi någon karl inte!

Sen är de bara två dagar kvar ni tills jag åker till Sandra. Jag håller på att spricka. De är så mycket som jag behöver berätta som inte funkar på msn eller telefon. Men snart så! När jag pratade med Frankie och berättade de och att de var 100 år sen vi sågs, så sa kan; "Men va fan, de är ju högst fem veckor sen ni träffades. Jag var ju med då." Eeh, ja kanske de. 100 år för oss då hehe!

Nu ska jag göra mej i ordning för att åka ut till stugan. Mys!
(Snart får jag sluta. Jag bara myser och äter då jag är hemma i toere, de funktionerar icket.)


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0