Jag kan om jag vill

Snacka om effektiv dag!
Har hunnit med att baka scones till frukost, första gången själv dessutom. Handlat en massa mat, varför vet jag inte. Var väl inte så där genomtänkt eftersom att jag har vissa planer på att åka hemåt nästa helg. Men de löser sej! Och dessutom har jag varit på mitt tredje och sista träningspass för denna vecka.

På tal om sconesen(?) och att de var första gången jag bakade dem själv. De är en massa saker nu på senaste som jag märkt att jag gjort själv för första gången. Annars har jag ju alltid, ALLTID haft någon vid min sida. Lite som, sjukt faktiskt. Första gången jag kom att tänka på de var då jag gjorde en storstädning för någon vecka sedan. Andra gången de slog mej var då jag fixade datorn för ett tag sen. Annars är det alltid du som gjort det åt mej. Det tar kanske ett tag innan man lär sej att "jag kan själv".


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0