I can't fly, but I can kick your ass

Härligt att kunna ligga ute i solen hela morgonen. Dock hade jag ingen bok att läsa, vilket sög. Kanske får ta de som ett mission då moi och Priscey drar ner på stan.
På tal om ingenting, lite kul från helgen: Éfter fyra försök lyckades vi se hela Kick-Ass utan att någon somnade. Fattar inte att alla jag snackat med innan inte har gillat den filmen, för den var verkligen kick-ass-awesome. Tar med den till Norge Sandra om du inte sett den. Eller jag tar med den ändå!

Hmm, jag vet att de var en massa mer som jag hade tänkt dela med mej av men nu kan jag inte komma på vad det var. Får bli en annan gång då.


Later!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeah take it with you! Jag har inte sett den :)

2010-06-02 @ 20:26:54
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0