Work that ass

Igår när jag och Sandra var ute på en prommis slog det mej hur fint det är i Norge. Dels utsikten och naturen, men också alla husen. Det finns inte ett enda hus som är det andra likt, vilket ger det en viss charm. Sen finns det bara en massa backar över allt. I Umeå hade vi en backe på våran prommisrunda som vi kallade för helvetes-backen. Men den vi hitta igår var, om möjligt, ännu värre. Den stupa 90 grader och svängde sej för att sedan avsluta lite brantare. Puh! Men inte klagar vi.

Och Sandra, det är en ny geting i lägenheten. Först blev jag jätte rädd och låste in mej på toan och joxa på där ett tag med att tvätta ansiktet och så lite extra länge. När jag kom ut satt den fortfarande kvar i takfönstret, men de ser ut som att den sitter fast på nått sätt. Så jag tänkte ta saxen och klippa sönder den. Men då kom jag på att den kanske bara ligger där och fintar mej och hugger (sticker) då jag kommer nära, så då vågade jag inte.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0