Bara för att jag har tråkigt

SENASTE:
1. Dryck: Thé.
2. Telefonsamtalet: Crillepille.
3. SMS: Emma.
4. Sång du lyssnade på: Land of confusion - Genesis
5. Gången du grät: I måndags.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Varit tillsammans med samma person två gånger: Nej, kan nog inte räknas som de.
7. Förlorat någon speciell person: Tyvärr ja. Pappis <3
8. Varit deprimerad: Alla har vi våra deppo-dagar, men som tur är varar de inte länge.
9. Varit så trött att du somnat sittandes: Duh! Somnar alltid då jag åker buss/bil.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
10. Khakigrönt, fått världens dille.
11. Svart
12. Vitt

I ÅR HAR DU:
13. Lärt känna en ny vän: Jopps, ett antal.
14. Fått ditt hjärta krossat: Nja, kan nog inte säga de.
15. Skrattat så att du har börjat gråta: Ohja! Kan även avslöja att jag har världens bästa humor.
16. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jeez.
17. Insett vilka som är dina äkta vänner: Faktiskt ja, truth hurts sometimes.
18. Fått reda på att någon har pratat om dig: Både på gott och ont.
19. Kysst en kompis: Haha har väl hänt!

BLANDAT:
20. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: Har bara riktiga kompisar på min msn.
21. Hur många barn vill du ha: Två stycken. Om jag fick bestämma skulle jag vilja ha två pojkar.
22. Har du några husdjur: Donna är en bebis!
23. Vill du ändra ditt namn: Nope, är rätt nöjd. Men jag ville de då jag var mindre.
24. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Bakade min egna tårta och mös med favispojkarna.
25. Vilken tid vaknade du idag: 11,30 steg jag upp. Men vaknade första gången kring 9,00, allderles för tidigt då man har sommar lov så jag somnade om.
26. Vad gjorde du igår runt midnatt: Såg SATC. (Mitt nya beroende.)
27. Någonting som du längtar till: Hösten och en massa mys.
28. Senaste gången du träffade din pappa: 15e oktober 1999
29. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket som jag skulle vilja ändra på. Men antar att mitt liv inte skulle se ut just så här då. Försöker ist att tänka "shit happens" och blicka frammåt.
30. Vad lyssnar du på just nu: Musik från rock-listan på Spotify och lan dunket från pojkrummet.
31. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHAHA vilken fråga! Men jo de har jag.
32. Vad gör dig irriterad just nu: Jag kan bli rätt irriterad på mej själv ibland. Men just nu är jag irriterad på min jävla pollenallergi!

OM DIG:
33. Vad är ditt namn: Ida Marie Elisabet Schefström.
34. Stjärntecken: Vädur.
35. Kille eller tjej: Tjej. Eller va?! Jag gillar killar men är tjej. Vah?!
36. Grundskola: Töre skolan.
37. Gymnasie: Furuheds.
38. Högskola: Umeå Universitet.
39. Hårfärg: Blondt.
40. Långt eller kort: Kort antar jag. Men de växer!
41. Längd: 177 skulle jag tro. Skänker gärna någon centimeter åt behövande!
42. Vad gillar du gällande dig själv: Kanske att jag bryr mej om andra, är snäll och oftast på bra humör.
43. Piercings: Endast öronen än så länge. 
44. Tattoos: Jeez, en än så länge.
45. Höger eller vänster: Högerhänt.

DIN FÖRSTA:
46. Operation: Jag har "opererat" ut en tand en gång.
47. Piercing: Tog hål i öronen då jag gick i trean, minns att jag tyckte att det gjorde ont.
48. Tatueringen: Gjorde jag för 2 år sedan.
49. Sporten du spelade: Fotboll som alla andra kiddos.
50. Husdjur: Zita, en labbe som vi hade då jag var liten.
51. Vaccination du minns: Var väl någon som man fick ta på skolan. Minns då man satt pirrig i klassrumet och väntade på att en nystucken klasskompis skulle komma och ropa att nästa får komma till skolsyrran.
52. Konsert: Ingen aning.
53. Förälskelse: Aaron Carter kanske.
54. Alkohol du drack: Någon sprit, väldigt svagt blandat med cola.

JUST NU:
55. Äter du: Ingenting.
56. Dricker du: Nada.
57. Är du på väg att: Göra mej i ordnind för en sväng till happis med mammi.
58. Lyssnar du på: Knockout - Lil Wayne, Nicki Minaj
59. Väntar du på: Att få ett paket från posten.

DIN FRAMTID:
60. Vill du ha barn: Jeez, två pojks. Remember?! Men dock gör de ingenting om jag får två flicks eller en av varje. Kände bara att jag var tvungen poängtera de.
61. Vill du gifta dig: Helt klart, jag fick ju inte gå på någon gymnasiebal!
62. Karriär i åtanke: Gymnasielärare.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
63. Läppar eller ögon: Ögon.
64. Kramar eller pussar: Måste de ena utesluta de andra!? Annars kramar.
65. Kortare eller längre: Längre.
66. Yngre eller äldre: Äldre.
67. Romantisk eller spontan: Spontan.
68. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar, antar jag. Men eg är de ingen big deal.
69. Tatueringar eller piercingar: Tattoos.
70. Känslig eller inte: Känslig. Kanske. Eller inte.
71. Ragg eller förhållande: Jag är väl mer en förhållande-tjej. Men just nu är jag inte ute efter något.
72. Bråkstake eller tveksam: Bad boy.

HAR DU NÅGONSIN:
73. Kysst en främling: Jepps.
74. Gjort något sjukt spontant: Hahaha, ja!
75. Tappat glasögon eller linser: Nope, har just fått glasögon. Använder dem dock allt för sällan.
76. Haft sex på första dejten: Har inte ens fått gå på min första dejt ännu!
77. Krossat någons hjärta: Ja, förlåt!
78. Har någon krossat ditt hjärta: Njae, tror inte de.
79. Har du blivit arresterad: Nope.
80. Dissat någon: Ja, haha!
81. Gråtit när någon dött: JA, de är väl klart! Tom då min guldfisk dog.
82. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nope, inte de.

TROR DU PÅ:
83. Dig själv: Försöker.
84. Mirakel: Helt klart.
85. Kärlek vid första ögonkastet: Nja, mer på attraktion vid första ögonkastet.
86. Himlen: Vet faktiskt inte.
87. Tomten: Gjorde de tills någon jävel förstörde allt. Tror att de var i samma veva som min bror märkte att tomten hade samma klocka som morfar.
88. Att kyssas på första dejten: Ja, en kyss eller två har väl aldrig skadat någon.
89. Änglar: Jo.

SVARA ÄRLIGT:
90. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nope.
91. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja de tror jag, helt klart.
92. Vad kan du verkligen inte leva utan: Kramar, vänner, familj, Donna.
93. Att posta det här är 100% sanning: Jeez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0