Åttio frågor

Hittade en lista på Carros blogg och eftersom att jag inte har nått bättre för mej kör jag också igenom den!

1. Fullständigt namn? – Ida Marie Elisabet Schefström
2. Exakt ålder? – 21 år 3 månader och 1 dag eller 7 762 dagar
3. Vart bor du? – Skriven i Umeå
4. Bor tillsammans med? - Indierna i samma korridor, men förhoppningsvis delar jag snart på en lägenhet med Prisca
5. Husdjur? – Donna min bebis!
6. Färg på ditt hus? - Röbrunt tegel, hos mamma - gult med gråa knutar
7. När är du född? – 9e April 1989
8. Klass? – Börjar andra året på universitetet
9. Vilket år tar du studenten? - Året VAR 2008
10. Något jobb? – Nope, arbetslös student. Kan inte bli bättre
11. När gick du upp i morse? – Vet inte säkert, tror klockan var kring 10
12. När ska du sova ikväll? – Så fort jag skrivit klart detta
13. Duschat idag? – Nope, de sparar vi till imron!
14. Kramat någon idag? – Erika
15. Pussat någon idag? - Nope
16. Vad har du ätit idag? – Frukost, jordgubbar, sushi och glass med hallon
17. Dagens klädsel? - Mina baggy jeans som jag bor i och en vit tröja
18. Dagens smink? – Consealer och rouge
19. Dagens sötnos? – Donna (tråkigt, jag vet!)
20. Dagens roligaste? – Sitta och joxa hemma hos Erika
21. Har du många vänner? – Kanske rätt få, men då står dem väldigt nära
22. Hur många har du kysst? - Hahaha, ingen aning?!
23. Vem pratade du med i telefon senast? – FrankieBoi
24. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Frankie - Ja som va så orolig!!! Gnite ^^

FAVORIT:
26. Film? – Rock Star, Alfie, Pirates- och Transformers-filmerna kan jag se om och om igen
27. Låt? – Just nu varvar jag mellan Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet, Def Leppard - Only the good die young, Eminem ft Rihanna - Love the way you lie och Hoffmaestro - So you do
28. Mat? – Grillat! I alla former
29. Dryck? – Saft (ja vet, jag är hopplös)
30. Färg? – Älskar alla naturfärger just nu, speciellt army grönt!
31. Stad? – Ingen aning, trivs rätt bra i Umeå just nu
32. Land? – Japan känns spännande
33. Ämne i skolan? - Svenska eller Samhälls kanske

SENASTE:
34. Personen du tänkte på? – Dej
35. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg, antagligen efter någon utgång som slutat allt för hårt
36. Gången du grät? - Under min jag-tycker-synd-om-mej-själv-vecka
37. Pizzan du åt? – Vesuvio
38. Gången du var i Göteborg? – Aldrig, men jag vill!
39. Gången du var i Stockholm? - Då jag mellanlanda på Arlanda i augusti med mammi
40. Gången du var full? – I Lördags. Krogrunda in Harstad, remember?!
41. Gången du var hög? - Nevvah
42. Personen som såg dig gråta? – Crille

ANTINGEN ELLER:
43. Svart eller vitt? –
Svart allt för ofta
44. Hund eller katt? - Hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humör och med rätt person
46. Tv-spel eller datorspel? - TV-spel
47. Hångla eller ha sex? – Utesluter det ena det andra? (Hahaha Carros svar var bäst!)
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget av de. Var knappt på min lunar och har aldrig ägt varken helgon eller playahead
49. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad! Som nybliven singel vet jag inte ens hur man raggar
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Paradise Hotel. När Sandra fick mej att se de såg vi tom de Norska!
51. Har du svart hår eller blont? - Blont
52. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
53. Choklad eller lakrits? - Skulle inte kunna leva utan choklad! (De skulle jag faktiskt, men ni fattar!)
54. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
55. Högerhänt eller vänsterhänt? – Höger
56. Coca cola eller fanta? - Cola
57. Pizza eller kebab? - Kebab
58. Randigt eller prickigt? - Randigt
59. Älska eller älskas? - Båda är lika viktiga
60. Leva eller dö? - Leva, finns så mycke som jag fortfarande vill göra!

ANTAL:
61. Personer du älskar? - De som står mej närmast
62. Personer du hatar? – "Man ska inte hata" sa en av de bästa lärarna jag någonsin haft. Men det finns alltid någon som man ogillar väldigt mycket.
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - En, one, ein, une
64. Glassar du ätit på en dag? - Under en sommardag rätt många! Om jag skulle gissa så kanske fyra, fem?!
65. Gånger du ätit kött? – Lättare att räkna de gånger jag INTE gjort de
66. Gånger du haft minnesluckor? – Haha ingen aning, men Prisca brukar kalla detta en lyckad kväll!
67. Gånger du varit hög? – Nevvah!
68. Gånger ditt hjärta brustit? – Tror faktiskt att jag helt ärligt kan säga att de aldrig hänt att de gått helt i tu, men visst har de fått sina smällar. Men sånt läker

VEM
69. Ska du träffa imorgon? – Erika och bruttorna
70. Sjöng du senast för? – Sjunger endast i duschen
71. Hade du senast en msn konversation med? - Frankie
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Om jag vill kasta en sten i huvudet på någon så får den personen en sten i huvudet. Du skulle märkat'!
73. Förtjänar att dö? - Någon som är dum med mina kära, kanske?!

VAD:
74. Gör dig glad? - All the small things
75. Gör dig ledsen? - Att bli sviken
76. Vad vill du helst göra nu? Sova
77. Vill du ha nu? – Choklad, blev sjukt sugen då jag tänkte på de tidigare!
78. Önskar du dig i julklapp? - Pengar, as always
79. Längtar du till? – LK och en utlandsresa med brud-maffian
80. Ångrar du i ditt liv? – Försöker att inte ångra saker och bara blicka frammåt. Men om de skulle vara nånting så kanske att jag inte alltid satt mej själv i första hand och inte gjort allt som jag velat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0