Jag har svårt att förstå

Hur sjukt de är att man kan stirra sej blind på några siffror som flyttar sej hit eller dit på en våg. Jag mår bra, kanske tom bättre än vad jag gjort tidigare. Men ändå så fel. Någon som förstår?!

Dealen med att Mr Big ska vara så hemsk. Jag har iofs bara kommit till tredje säsongen av "Sex and the city" men än så länge tycker jag fortfarande att de är Carrie som är strulig. Snubben är ingen jävla tankeläsare!

Varför folk envisas med att gå runt och vara sur utan att berätta vad det är. Åter igen, JAG är ingen jävla tankeläsare.

Varför jag alltid måste se alla som "goda" innan jag får motsatsen bevisat. Kanske låter sjukt dumt att tänka så men bättre att inte ha några tankar om personen alls än att bli sårad. Varför lär jag mej inte.

Hur smeten till en kaka oftast kan vara godare än själva kakan. (Jag kan eventuellt vara den enda som håller med om detta.)

Varför alla klagar på Spotify reklamen. Den är ju inte alls lika jobbig som vanlig radioreklam, för att inte tala om tvreklam. Dessutom, utan reklamen på Spotify - ingen Spotify. Eller var de inte så?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

WORD till allt utom det där med smeten... för jag gillar inte riktigt smet... heheh ;)

2010-07-21 @ 00:59:06
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0