Och så dog jag lite där

Jag måste bara få säga, helvetes-jävlars-gaaah!
Jag har sett min framtida man. På Willys i Luleå av alla ställen. Jag dog. Han är perfekt och luktar säkert parfym utan att beghöva använda någon. Han är som en blandning mellan Jude Law, Johnny Depp (Captain Jack Sparrow) och Zac Efron. Ja, precis så. Och han finns på riktigt. Jag tror jag aldrig blivit så här förr, inte ens då man haft en tonårsförälskelse i någon kändis. Oturligt nog fick inte Emma som är halvblind någon skymt av honom. Han stod och packade upp toapapper. Men dit ville jag inte gå för att få en extra skymt och för att även kunna visa Emma. Toapapper är ju de sista jag vill att han ska tro att jag handlar. (Konstig mening, ni fattar.)
Jag har fått men för livet.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0