"Nä, du ska nog gå hem nu"

Om något lite urspårad kväll i lördags, men sånt händer. Vi lever bara en gång!
Igår låg jag bara ute i solen och stekte med ett gäng snygga brudar. Härligt! Förrutom att jag brände mej. Snacka om att man är albino-kräfta alltså.

Idag hade jag tänkt strosa på stan lite, bara för att kolla in allt nytt. ENDAST titta. Men så går jag in på H&M och ser världens underbaraste kjol. En kvar. I min storlek. Endast den kavar. Jag grabbar den fort som attans och kutar in i närmaste provhytt. Sitter som en smäck. Sen gick de bara utför, jag rycktes liksom med. Do I have an addiction?! Snart sitter jag där i en ring bland en massa okända människor och säger "Hej, jag heter Marie och jag har ett shoppingberoende". But you gotta love this feeling! Men nu blire inge mer. Om jag så ska behöva be mamma låsa in kortet.

Btw, varför har ingen sagt åt mej att Subway inne i stan har bytt till nått ännu nyttigare hälso-crap. Ja gillar't inte! Men jag kommer nog ta med mamma dit, hon gillar sånt nyttigt-tjoba-ho-svammel.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0