Med dej i ett annat land hade våra telefonräkningar varit skyhöga utan msn

Sitter just nu och har världens roligaste msn konversation med Sandra. Om allt från sex-talk till ylletröjor. Ser rätt weird ut för ett otränat öga, kan jag tänka mej. "Bara ett mess away", "Men jag ville ju bara dejta", "Näe, du ska nog gå hem nu" & "Åh, hösten är min favorit årstid". Internt på hög nivå, jag vet. Men skriver detta nog mest för min egen skull. Har skrattat så jag dregglat på mitt tangentbord. Hon är bäst den bruden!


Later!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha jag tänkte blogga om det där!! men nu hann du först!!! ;) så jävla kul! Jag skrattar nästan ännu!!! Your'e the best!!! <3

2010-07-22 @ 19:38:40
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0