It's written all over your face

Luktar det singel om mej?! Står det skrivet i min panna?!
Vart jag än vänder mej står det ett über-gullit-plutti-nutt-par och slickar varandra i ansiktet. Som att dom vill skylta med hur underbart lyckliga dom är. Men vill ni veta en sak, INGEN bryr sej! Jag vill vara själv, jag vill bara köpa ETT nybakt bröd, EN marabou och EN biff-wook på ica. När jag sen kommer mej ut från affären efter att hångelparet blockerat kassakön skrattar en tant åt att min hund får en hostattack. "Hahaha, en fluga i halsen". Min bebis har noskvalster. NOSKVALSTER!
Ja e int bitter.

Nu ska jag käka min wook och sen göra mej klar för utgång med brud-maffian. Tjaffsa inte med mej ikväll för det finns en risk för sne tändning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0