Chocolate rocker

Jag måste bara säga hur otroligt tacksam jag är för att få ha så många fina människor runt om mej. Människor som jag älskar och som jag vet alltid kommer finnas vid min sida. Vet att jag säger det allt för sällan, men ni vet också att jag har svårt för att uttrycka känslor hehe! Hoppas ni vet hur jag känner iaf.

Okej, jag ska även medge att ikväll är en sån kväll då jag känner mej sjukt sentimental. Men så blir de efter att man lyssnat på Acoustic-listan på Spotify hela dagen. Helst av allt skulle jag vilja sitta och lyssna på den resten av kvällen insvept i en filt, samtidigt som jag sitter och trycker i mej chokladpraliner och häver rödvin. Rödvin?! Dricker inte ens rödvin men det känns om att det skulle passa. Dock skippar jag vinet. Borde egentligen skippa chokladen också men det tänker jag inte, jag har ju jullov! Tänker dock dumpa smör-listan för rock-listan. Om ett tag.
Choklad och rock går inte så bra hand i hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0