Here we come!

Jag tror inte att jag har fattat ännu att det är imorn som vi åker iväg till sthlm för att sedan på tisdag morgon åka vidare till Zakynthos, eftersom att jag ännu inte börjat packa. Jag har skrivit en lista över allt som ska med, för listor är ju roliga att skriva. Jag har tvättat alla kläder som ska med, de var mindre roligt men annars hade jag inte haft mycket vettigt att ha på mej. Jag har käkat alla mina cookies som jag skulle ha som pack-snacks för att göra de hela lite lättare. Jag har tänt ljus i hela lill-rummet för att öka mysfaktorn, vilket resulterade i att jag tog en powernap (wooops). Jag har läst min tidning som jag skulle ha på flyget och jag har seriösa planer på att smaska i mej min choklad som egentligen är tänkt till resan. Allt detta utan att ens öppna resväskan. Det är inte okej. Men jag har kastat ner passet i handbagaget och de är allt som behövs. Kommer iaf få en toppenvecka med brudmaffian!


Zakynthos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0