Utmanad

Ha, jag är grymt tävlingsinriktad och känner att jag kommer vinna detta! Dock är det fortfarande lite oklart ännu vad jag kommer kunna vinna och om det går att vinna (?) för är det inte en tävling om man blir utmanad?!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Detta var extremt jobbigt eftersom att jag var tvungen att kliva upp från sängen och gå och hämta en bok. (JA, jag ligger här ännu.)

- Vad betyder det? Frågade jag henne.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting, men om jag lutar mig lite och sträcker mig ännu mer så tar jag i väggen.

3. Vad såg du senast på TV?
Musikvideos på MTV.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
12,38!
Okej jag kunde inte hålla mej, men vem fan klarar av det då de står att man inte får titta?!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik, har på de hela tiden. Hatar då det är helt tyst hemma.
Kings Of Leon - Use Somebody.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Köpte karra med Jennan och Cammy.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Donna som ligger vid mina fötter.

9. Drömde du något inatt?
Nope, var super länge sen jag drömde och kom ihåg vad det var.

10. När skrattade du senast?
Igår då vi flummade på här hemma.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, tavlor och någon hylla

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Konstigt. Näe, tror inte de.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tycker och tycker..

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Systrar i jeans.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En flådig villa i något varmt land. Italien kanske. Och ett eget hus som får stå brevid där jag har alla mina kläder, de mesta från Balmain. Snacka om att ta walk-in closeten till en ny nivå! Sen måste jag ju ha en ny bil också som passar in. Kanske en Camaro eller en Mustang.

Va?! Om jag tänkt på de här förr. Njae.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Saken är den att jag tror inte att de finns en sak om mig som ingen vet. Jag berättar väldigt öppet om allting för mina vänner. Men jag är extremt stressad över vad jag ska göra. Om jag ska plugga nu till hösten, flytta, resa. Vad ska jag göra med mitt liv?!?

17. Tycker du om att dansa?
Oh, yes I do!

18. George Bush?
En snubbe som styrde USA. Kände han inte så bra dock.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Liam, Elias, Albin, Leo, Alicia, Enya

Alla namnen är paxade! Så de så. Och nej, jag tänker inte ha sex kiddos.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
JA, Läs fråga 15.
DUH!

22. Vad tror du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Du kommer vara min högra arm eftersom att du uträttat en massa über bra saker under ditt liv. Jag är riktigt stolt över dig! Önskar att alla mina skapelser kunde vara som dig.

Ungefär nått sånt kan jag tänka mig.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Carro, Sanna, Emma, Elina, Fia, Sassa, Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0