Satisfied

Woow, har just städat klart hela läggan och nu känner jag mig sådär äckligt nöjd över mig själv. Vuxenpoäng! Hela dagen har btw flytit på ganska bra. Var och gick en runda på isen med Jennan och Donna medans solen fortfarande lös. Hurtbullar, jeez. Men nu ligger vilddjuret däckad i soffan så jag antar att hon behövde springa av med lite energi. På tal om energi så ska jag baka en kladdecookie bara för att jag har gjort av med allderles för mkt energi från all städning. Mumma!


Later!

Kommentarer
Postat av: Viva

"Det är rätt Alexandra"? Att man hellre leker med hunden än med sitt syskon som man vägrar prata om. Seriöst, det finns sjukt störda människor i den här världen, och du är nog inget undantag om du håller med henne i den frågan!

2009-03-22 @ 21:59:48
URL: http://metrobloggen.se/viva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0