Laundry day



Egentligen kanske jag inte ska klaga på tvätten eftersom att jag tvättar så sällan att det alltid växer sig till skyhöga berg i tvättkorgen och runt i kring. Brukar väl boka tvättid då de bara finns fula underkläder kvar som är rena. Crillepille gillar nog inte detta eftersom att jag har lite mer än dubbelt så många par underkläder som vad han har. Om ni undrar om jag har så många kläder att det kan växa sig till skyhöga berg så är svaret nej. Ni kan kalla det för ett mindre Mount Everest, kullar eller bara stora högar. Ungefär.


Later!


Edit: NEJ, de är inte mina trosor på bilden. Bara ifall ni skulle undra.

Kommentarer
Postat av: Thompa

Du är utmanad! ;)

2009-03-14 @ 02:08:13
URL: http://thompiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0