Nattbad is the shiet

Igår kväll var det dags för premiärdoppet. Lite kallt men inte farligt. Hålle btw på att tvätta upp lite kläder så jag har nått att ta med mej till Umeå imorn. Sandra ville att jag skulle börja packa redan igår, men alla som känner mej vet att jag inte funkar på de sättet. Jag kommer få kasta ner dom sista sakerna i väskan imorn 5 min innan bussen går och sen kuta ner och vara framme vid bussen just innan den sura busschauffören stänger dörrarna. Jepp, that's me.


Later!


Kommentarer
Postat av: the one and only Saz

jag känner att jag skulle behöva åka upp imorgon och se till att du får med dig allt och tar dig till bussen i tid!!!!:D that's just me!^^

2009-07-21 @ 22:48:24
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0