Nostalgi

Jag har just tagit mig en nostalgitripp tillbaka till 2:an på media och om inte lite längre. Hittade en mapp på datorn med en massa bilder och musik från förr. Riktigt kul att se allt skräp som jag trodde var borta för länge sen. Ska försöka rota igenom alla bilder så kanske jag kan hitta några vettiga att hosta upp här senare. Har mest lyssnat igenom all musik som jag lyssnade på förr, en massa gamla favoriter som jag hade glömt bort har jag öppnat ögonen för igen. Men en av de roligare sakerna som jag hittade var en intervju från sommarradion 06 (varför jag hade den på datorn har jag ingen aning om.). Sanna intervjuade några småpojkar på dagis om kärlek och vänskap. Så himla sött!


Sanna: Har ni varit kär nån gång?
Kiddo: Jo!
Sanna: Har du, vad hette hon då?
Kiddo: Mamma
Sanna: Jaha, hur känns de att vara kär i mamma då?
Kiddo: Hmm.. Hon är jätte gullig och mjuk


Sen tänkte jag bara passa på att bjuda på lite nostalgi-musik innan jag hoppar ner i sängen. Hade gärna lagt till många, många fler, men jag orkar inte sitta och leta upp alla på youtube så jag har tagit några av de som betyder mest. På ett eller annat sätt.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Later!

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA.. sötunge ;)

2009-07-08 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0