Isvatten och förfrusna tår

Igår tänkte jag vara lite hurtig och gå till spinningpasset för en gångs skull. Okej, egentligen var jag tvungen att gå för att Crillepille hade lånat Forden. Svin kallt! Jag går där i träningsbyxor, mjukisbyxor och täckbyxor. Ja, allt ni kan komma på som slutar på byxor. Och ändå håller jag på att frysa röven av mig. Det var -21 grader ute och för att ni ska förstå hur kallt de var så ska jag försöka förklara det så bra som möjligt.

Jag hade med mej en vattenflaska som de var kvar lite vatten i och när jag kom fram till TC hade de vattnet fryst till is. Förstår ni, på den lilla promenaden som högst tar sju min att gå hann vattnet som var kvar i flaskan frysa till is. Då vet man att det är kallt ute.


Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uh vad glad mig blir :) cute header girl!

2009-01-25 @ 16:46:43
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0