Live to win, take it all, just keep fighting 'till you fall

Jag är rädd. Nu börjar det kännas att det bara är ca 3 veckor kvar tills flytten och allt pluggande börjar. Dessutom har jag kommit på att det kanske är lite onödigt att jag börjar plugga. Jag menar, Crille OCH Mayaindianerna säger ju att jorden kommer gå under 2014. Lite onödigt att jag då ska slita röven av mej med allt pluggande och sen slita lite till innan jag får ett jobb om jorden ändå tänker gå under då jag lyckas. Eeh, nope. I don't think so!

Ett plus i kanten är ju att jag ännu inte har börjat packa. Varför har dumjävlen inte börjat packa ännu, tänker ni då. Jo, för att jag ännu inte fått någon lägenhet. HA! Vad säger ni nu då?!
Nä, tänkte väl de.
(Synd bara att de är no return nu.)


Later!

Kommentarer
Postat av: Annika.

Nej Marie! Det är inte 2014, det är decemb. 2012!!!!!!!!!!!!!!!! Inte länge kvar.. Vad ska man göra dom sista åren? :)

2009-08-05 @ 09:56:38
Postat av: Marie

Hahahah! Ännu värre, jag sa inte ens sätta min fot på campusområdet ;)

2009-08-05 @ 13:50:51
URL: http://muffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0