Varför?!

Varför är de ingen som har berättat för mej att jag har missat en massa då jag har varit borta!? Asos har fått hem en massa som jag bara sitter och drägglar över och tom Nelly hade endel som jag vill han. Brukar aldrig hända. Dock ligger min ekonomi just nu på golvet, skriker och kastar hårtussar på mej. Inte en rolig syn. Jag vet knappt om jag har pengar till att gå ut i helgen och ännu mindre till att nätshoppa. Suck!

Jennan har hört av sej med en hel del uppdateringar och de gillas. Jaja, vad ska man säga. Vad har hänt med lillalilla Kalix?! Just nu ser det ut som att alla har hoppat på trend-tåget och det går utför...
Nä nu ska jag tillbaka till Top Model, jag vet jag är beroende!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0