De kokar över

Ringde till arbetsförm. för att höra lite mer om dom kan fixa en lärlingsplats hos en fotograf eller iaf hur jag kan göra för att fixa en själv. Dom gav mej ett nr till arbetsförmedlingen kultur, som det så vackert heter. När jag ringde dit vart jag kopplad från den ena till den andra. Tillslut kommer jag fram till en tant som sitter och talar med nån snubbe från norge (?) så hon ropar åt en gubbe att ta luren. Här kommer de roliga - han bröt på så dålig svenska och hade världens basröst att jag knappt fatta vad han sa. De jag kunde uppfatta är att jag blivit kopplad till sthlm och att han tyckte jag skulle tala med dom i kalix igen. Åh, less!

Är dom helt jävla störda, nu orkar jag inte ringa mer idag. Fick dessutom ett brev från dom om att jag kunde söka ett demojobb. Nä! Där drar jag fan gränsen. Fatta, stå där som ett fån i kockmössa, le och bjuda på äckliga korvar. Nä fy fan!
Varning idag är jag arg!


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0